środa, 20 czerwca 2012

Szorty OMBRE :)

Moim nowym DIY są białe szorty wykonane techniką OMBRE :D
Chcialam uzyskać ladny efekt przejścia bieli w kolor, więc do wykonania użyłam barwników takich jak te:




Skorzystałam z koloru określonego jako turkusowy, ale wyszedł błękitno-miętowy.
Barwniki widoczne na zdjęciu są przeznaczone do gotowania. Jest to dość trudna technika jeżeli chodzi o przerabianie ubrań. Wymaga kilku prób dla nabrania wprawy. Ważne też jest aby do farbowania użyć jak największego naczynia. Jeżeli chcemy równomiernie zafarbować materiał trzeba uważać na zagięcia materiału.

A oto efekty mojego farbowania spodenek metodą OMBRE :)





2 komentarze:

  1. Śliczne są!
    Sama planowałam takie zrobić, ale nie miałam okazji kupić barwników

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Też kupiłam te same barwniki i chce zrobić ombre. Mogłabyś mi w skrócie opisać w jaki sposób wyszło Ci tak piękne ombre? Ile gotowałas? Ciągle trzymałaś w wodzie? Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń